Tuesday 2 April 2013

what kind of things that i will do when i got nothing to do?


ehermm! 
gila rajin aku update entry. 2 gus dalam satu hari.. waa!! hebat! hebat! 
semua orang ada minat kan? i mean minat yang buat korang jadi passion! buat benda tuh sampai terleleh-leleh air liur korang. berpeluh ketiak-ketiak kau. ada kan? yang minat motor sal motor. yang minat komputer minatlah komputer. and i?? i love doing PHOTHOGRAPHY!
sangatlah!! tak kiralah aku jadi tukang ambil gambar atau tukang di ambil gambar. =)


so, kenapa berminat? kenapa? hebat sangat ke kau? kenapa? kenapa! and pleaseee! tak perlu tanya lah babe. dah aku minat. aku pun tak tau. aku suka bermain ngan kamera. jadi tukang ambil gambar. i liookee! aku pernah pergi buat Lab kat Kuala Pilah. satu group lam 7 orang. kau bayanglah ramai gila orang nak handle eksperiment tuh okay. dahla main ngan komputer. perghhh! giler kau mengantuk and membosan kan. melilau aku lam lab tu tau. bosan! bosan! bosan! hampir setengah jam kot aku cam lost. hello! i kan? pemalas kot. manalah aku minat dengan lab-lab nie.  *nanti degree lau dapat yang subjek lam lab camner poh? haa! itu pikir lain kali. lambat lagi ok =)

so, time aku duk kebosanan tahap maxima. aying ( coursemate) datang cari aku. "mana poh, mana poh" . Ayien cam tau-tau je yang aku nie memang gila gambar! i was like, yeay! ada orang panggil. " yes! bakpo yien?" . " ambik kamera nie. tolong ambil gambar ye. orang nak wat eksperimen. " ujarnya. haa! nampak tak bezanya budak 4 flat setiap sem ngan budak suam kuku cam aku nie? kalau lam kartun dah berbintang-bintang ok mata aku. yeay!! orang lain sibuk wat eksperimen. aku sibuk buat gambar. aku takderlah pro. but boleh laa.. 

best kan? ambik gambar. mencatikkan gambar. memaniskan kenangan kita. hee.. aku sangatlah menitik berat kan gambar. selagi tak puas hati selagi tulah aku snap. =) tak makan pun tak pe. kan best lau dpt DSLR!! huhu.. kadang-kadang stalk harga kamera kat internet. tak leh beli lagi tengok gambar pun dah okay. =) bestnyer dapat DSLR. setiap hari lah aku snap. buat portfolio. best!!!

aku nie gedik tau. kalau naik kereta aku selalu berangan dapat pakwe yang boleh bawak aku jengjalan. sambil dia drive sambil-sambil curik gambar dia. waa!! sukenyer! keke! kalau ada baby, aku nak  je snap gambar baby tuh. 30 hari.. 30 keping gambar. 1 tahun.alahaaiii.. banyaknyer berangan! keke. poyo! poyo! poyo lah poh! haha. so, nie ader sedikit gambar yang aku boleh banggakan. =) sekadar berkongsi! =)



banyak lagi gambar. tapi leceh lak nak uplodkan. nanti ader masa aku update kan gambar-gambar artistik aku okey? 

sincerely,
nur hafifah hazizi



No comments:

Post a Comment