Sunday 28 April 2013

Laman Sesawang milik NUR HAFIFAH HAZIZI


Just a quick update. 

 FACEBOOK ngan TWITTER.. woahh.. dulu time buat facebook kan.. punyalah addicted . Haaa nakal nakal.. biasalah budak baru nak belajar. Tapi sekarang biasanyer kat fb nie. Aku suka stalked.. scrolled down dekat home. Tekan butang like . Shared ape yang boleh disharedkan dan menaikkan status dan gambar of course.  In a polite way..100% percent sal surrounding aku. Kawan.. kawan.. and yes family members aku. So.. sesi meluahkan perasaan agak terrrrbatas lah sikit. Yang bestnya fb..?? Entah la.. mungkin privacy seseorang tuh x private sangat kot. Bila nak carik and stalked orang nie memang senang kan?? Tau punca nak start and segalanya di hujung jari anda.. muhahaha. Basically laa.. fb aku nie biasanya aku approach orang.. selalunya takkan cakap la ape yang aku rasa.. buat.. yelah .. daily routine tu limited lah . Kalau gitaw pun aku naikkan satu atau dua aje laaa. Banyakknya aku menconteng wall kengkawan lah . Hehehe


Berbeza pulak dengan twitter aku. first time berkecimpungan dalam bidang nie memang memboringkan. Sebab... sangatlah susah nak stalked orang and lebih tepat lagi aku jakun okay!! Muhahaha. Kalau twitter yang bestnya sekali update orang jarang perasan. Memudahkan aku untuk mencoret apa jua rasa kat situ. I mean twitter is my second diary..  ape yang aku buat.. aku frust.. aku nak.. aku impikan.. aku mahukan.. semua tercoret kat situ. Itu kita panggil sebagai healing untuk menghilang kan stress. Hahaha.  Dan yang bestnya.. orang yang aku follow and followers aku hanyalah kenalan rapat aku. Mostly kwn sekolah rendah lah. And housemate aku. Family members memang sorang pun aku tak pollow.. saja nak senang siket kan?? And kawan diploma memang leh bilang ngan tangan lah. Yang betol-betol baik je lah yang aku .. berhubung.. dorang chumell and fun okay!! Dengan adanya twitter aku lebih open.. yelaa teelintas siket je terusss tweets. . Tapu sekarang agak slow siket. Sebab tak tau nak tweets.  Yela sebelum diploma nie tamat banyak benda yang 'miracle' menjadi kat aku. Sekarang?? Hidup I dull je.. huhu..  


That's all. Tau takda motif. Saja update.  

Sincerely, 
Nur hafifah hazizi

2 comments:

  1. Wow!sudah berubah wajah nampaknya blog si cantik manis pipoh yea..lamo doh xjenguk blog poh..bilo plop nk wt entry psal mawar 20 poh?hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yuppp da brubah dah mae..how is it??
      Okay ke x?? K suko hok dlu lgg?? Hehe...
      Coming soonnnnn.. insyaAllah yeww~

      Delete