Sunday 21 April 2013

merapuan di malam hari.



i'm alone


i do have friends. but they were far apart from me.

and now.. 

I NEED THEM! 
i wished they were right besides me..


** aku takder masalah sebenarnya. tapi tak tau kenapa hati nie nak sangat-sangat salah seorang daripada mereka ada dengan aku. at least call ke. i need someone to talk. huhuhu. walaupun aku takde ape pun yang nak di ceritakan. pernah rasa tak perasaan nie?? sumpah.. hidup aku 24/7 hanya dengan mereka. merekalah sahabat, kakak, dan soulmates aku. tak lengkap hidup tak berhubung dengan mereka. once i care, for ever i will. insya Allah..

XOXO,
nur hafifah hazizi



5 comments:

  1. aku kan ade??

    ReplyDelete
  2. hahaha..geli pulak i baca komen u. alaa,,xpelah. kite still leh jmpe. ckp nk g pantai. bila??

    ReplyDelete
  3. nok g pantai batu buruk kow ?? nok jugak :'(

    ReplyDelete