Wednesday 10 April 2013

sticky notes! ala-ala setia hujung nyawa. tapi ngan gang gegirl. boyfie takder. heee!

halo!
time malam last menelaah CHM 361.. aku, wanny and ala tengah tunggu ama mandi. kononnya nak study group. wahh! gila kau. esok payper kol 8 chapter 4 belum cover lagi okay. tapi siket jer lam chapter tuh. cuma agak complicated. sambil-sambil tunggu ama siap. aku ambiklah sedikit sticky notes. nak buat nota kononnya. dahla sticky notes ala. haha. pastu entah camane wanny cakap nak wat 'kata-kata akhir' dari budak-budak nie. aku yang dengar nie terus cross the line tau. rebut sticky notes dia. berperang lagi kat situh. tak pernah nak aman. then berebut ngan dia mintak budak-budak nie buat sticky notes. perangai cam budak tadika okay. bila ader yang dah siap. bukan nak baca and menjiwai tapi duk sibuk membandingkan sape lagi lawa sape lagi tak. "ika! kenapa wanny ada love banyak? ika sayang wanny je ke?" . "kenapa ama ader smiley!?" .. " ape nie.. ayat kentut-kentut pulak! ama ngan wanny jiwo! mano bulih!" haa.. pening pulak tukang yang tulis tuh. heee! tapi dorang tetap  je layan soalan bodoh aku. comel je. aku kan adik .. korang kan kakak. chieeewahh! =) bukannya betul sangat aku nie. 



sticky notes from :

hehe! tengok! ader ke patut tulis
cam gituh! nak marah la mak!
love u sayamss! =)

this is from:

poh sayang ika! poh sayang sangat kecomelan ika.
jangan lupakan i ok!?

and this is from:

wanny yang terencat. kita tetap kawan lah. sampai lah
mu ngan lokman kahwin and beranak pinak
lau lukmae aku percaya kita tetap jadi member. lau orang lain
tuh. lu pikir lah sendiri. =)

yang nie pulak dari :

i love u by. insyaallah. nanti kita selalu
lepak-lepak okay? =)

nie kalau tulisan cacing kerawit nie tak lain tak bukanlah ye :
i will cherish for ever sha~ mu kan selalu cakap
aku macam takder masalah kan? shaa! kan aku tunjuk
masalah aku kat mu! biol lak mu kekgi. haha.
love u buddy! =)

tulisan yang tak berapa nak nampak nie pulak:

wae! poh sayang wae sangat-sangat. chik.. kalau ader pape
dikongsikan cerita sal iepae lah, fiq ke ape ke.. aku sentiasa
ada dengan mu ok?? jangan teragak-agak cari aku. =)

the silencer of the all: 

hehe.. walaupun tak selalu bergaul ngan tie
tapi poh tetap sayang tie. poh tetap leh manje-manje
ngan tie jugak kan? hehe

dua lagi yang takder FARA and NORA! lupa nak bagikan? fisshhh betol! tanak kawan lah!
fara; take care. selalu ingat aku. tidur jangan mengigau ok? lau betol mama nak ikat mu ngan aiman. ajak aku! aku nak jadi flower girl u all! hehe. comei! comei!

nora: take care! mu yang paling susah nak jumpa kan? jaga diri leklok. jadi ke tak ngan harun? contact-contact lah ye. take care baby!

lots of love,
nur hafifah hazizi

7 comments:

  1. comel je sticky note aku bagi. muahaha. btw, mana sticky note esoh bagi aku? mu ambk semlm kn? sbb xde lam purse aku. =(

    ReplyDelete
  2. holaaa ado nge aku.. hok mekty bui ko mu pun ado ngn ak lah. nyanyok dah ke?

    ReplyDelete
  3. sticky notes hop wanny comel skali..kuikuikui

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahhaha! chet! simple gituh comey ko?? sebab ado wanny _man lettew.. hehe

      Delete
    2. simple is better =)..dop la,man tu rahman la,,aboh dio,xkae la dio nk abadikan namo may kt nmo dio..

      Delete
    3. Namo mae wani smpn lam hatiii

      Delete
  4. hahaha..,poh ingt pesan ala jgn ketut kokse dehh..hahhahaa

    ReplyDelete