Sunday 30 June 2013

me is rinduu her~!

 rasa malam nie tak best je.. fefelings cam serabut and arghh.. i just dont like diz pilinggg!~ tak de yang nak tanya perasaan aku.. takder yang sudi nak share ape yang aku rasa.. takder! takder! hahaha!  so, tak tau nak taip ape. aku nak share sikit conversation best aku ngan ama..~

AMANINA, aku tak tau bila aku baca balik whatsapp aku ngan kau.. aku jadi much better. haha. assuddoh!! aku normal! normal! haha. tapi tulah. whatsapp pun nge mu.. twitter pun nge mung.. chat FB pon nge mu. acanor? 24/7 nge mung. takleh hilang kojap je. hehe. ama, aku suka gila baca conversations kita hoknie. hehe ..

**OH YE!! CLICK KAT GAMBAR UNTUK LEBIH JELAS
T.Q!!










lambatnya 12 julai. lambatnya bak berangan ke alam degree. lupakan segala yang pahit time diploma. manisnya tetap aku simpan. hehe. tak sabarrrr!~ doakan yang terbaik untuk aku dan ama serta kawan-kawan yang lain okayh? =)

love,
nur  hafifah hazizi

10 comments:

  1. sweeet ngat pohh ngn baby dio
    hahahaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. jie pun buleh sweet jgk.. ata lah kakao ko ama. Hehe

      Delete
  2. hahaha..eh, macam ade talipati. aku pun rasa bez berwhatsapp ngan mu semlm. hehe :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahha.. oh my oh ny!! Ak normal. Tlg.. ak normal lg. Haha

      Delete
  3. cutenyo puok mung,, pah ko aku sero nok jeghit+selok suko... ahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. kan ding? Aku pun.. mesti kiut lau kita ber3 buleh skali.. auuuwww!

      Delete
  4. itew pom plih mkmal perubatn jgop 1st choice..,tp itew rase kita xdpt kot y tu..,itew dpt rase itew dpt y lain jer.,,,haishh..,mix feeling..acanor nih..??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye dop ala mntk mkml prbtn?? Bkn ke pngimejan bkn?? Hehe.. tulaa.. poh pm x cnfdent ngat tuh ala.. rasa dpt physio jahhh.. huaaa takut alaa!! Rama tekpom hok crdik pnda mitok mkml prbtn. Cis laa! Hah

      Delete
  5. oit! oit! apa cer nie... xmau la cenggini.. nanty i pom lemah... kita serah kat takdir okey bebys... kalo ikotkan rasa hati,, i pom takot,, tapi nk wt gane ag,, ketentuan bukan kita yang aturkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hurm.. dats y I syg nie. Skmo consult we alls. Tulaa.. to tkt la nie. .. lau xskali acaner.. tkuttt

      Delete