Wednesday 26 June 2013

girlish mode turn on!

wow! kali nie aku macam nak menggedik sikit ah! ewawah! ekceli rasa cam nak tulis cerita sal member pompuannes i timekami kat terengganu beberapa hari yang lepas. tapi ntah kenapa tetiba pulak terpesong nak menulis sal pompuan punyer stuff nie. muhehe. nie mesti kes aku menaip sambil badan tegak sebab tengah pakai mask nie. haha. muka je yang rasa tegang tapi macam satu badan tengah kena balut ngan facial mask nie! muhehee

thanks to my baby Maisarah sebab hadiahkan i 2 mask dari korea. witwit! fefefelings sandara park 2NE1 takpun jessica SNSD dah bila aku letak mask nie atas muka. woah!! sejuk!! kulit cam di tarik-tarik. okay lah. aku harus admit lah bauuuu mask maisarah kasi nie memang wangi gila tau. aku jarang dapat mask nie. bukan takat mask lah. even benda hal lain pun . orang lain ada toner muka, pelembap lah ape lah kan. aku memang takder ah. just pencuci muka semata-mata. mulalah muka macam hapee!

sekali aku rembat dua dari maisarah. ekceli sepatutnya amanina yang dapat dua sebab mai terbawak lebih tapi lam kereta ama tetiba bermurah hati mendermakan satu lagi red ginseng punya mask kat aku. terus i grabb! muhehe


aku pakai yang vit-c malam nie. disebabkan time kat terengganu aku ada dengan wani dia pakai red ginseng. bau dia cam bau ubi keling siket. so tak berapa wangi. aku decide nak pakai vit-c dulu. muhehe. bau? series wangi! jauh panggang dari api lah nak di bandingkan ngan red gingseng tuh. 


excuse  my poyoness!
ekceli aku eksaited gila nak pakai mask nie. sebab nak tunjuk kegegirlan i nie kan. satu rumah aku pergi tayang muka. pergi kat ma. ma just buat-buat  layan. gie kat adik aku. "muka hudoh mu paka gapo pun hudoh!" err* mental collapse si kakak nie okay! kuang ajaq! hehe. so, nak menghabiskan masa selama 
20-30 minit nie. aku pun on9 konon nak update blog. ouh! dah lebih 30minit dah jap ehh!!


tadaaa! muka terasa sangatlah flawless! puhehehe. mintak penampar plis! so, okaylah. tu jelah. just nak kongsi keterujaan aku pakai mask! yelah.. i memang jarang pakai girlish stuff nie. 

and nak tau betaa  kesunyiannya aku nie. aku ambik gambar muka pakai mask then wassap kat gjoe. orang lain ade pakwe lain lah. aku?waaa! sedih sedih. tak laku-laku nie memang 24/7 ngan kengkawan ah! hehe  ntah pape! mulalah sesi mengutuk sampai mati si gjoe kat aku. sian i! =(  antara kutukan beliau... "lembik ah mu paka mask. konon ayulah tuh? gedik!" huarghh!! apelah salah aku. haishh! member kuang asam! haha. tapi aku tau.. mesti gjoe takut i jadi makin lawa nie. nanti i leh tackle orang laki and terus tak hiraukan dia nga damia dia tuh. haha. joe, aku adik mung sapa mati okay! bye!

XOXO,
nur hafifah hazizi

4 comments:

  1. y i punyer pom wangi gler...,green tea..:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. eleh.. green tea ale barang. Dah pakai ko? SedP op baby? Hehe

      Delete
  2. hahaha. bongok la gjoe nie. suko aku bile die oyat gitu. hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha.. mu suko?? aku nie panas hati panas lingo mu tau.. sian ko aku.. haha

      Delete