Tuesday 18 June 2013

Seven Spice Girls will be rock'in at terengganu!

hello there..! 
lama kan i menyepi. sebenarnya banyak sangat aku nak ceritkan sampaikan tak pasti yang mana patut aku mulakan.aku baru je blik dari Kuala Lumpur ahad lepas. Safiyyah.. the cutest and lovely niece i jatuh sakit. nak nak nakkk sangat cerit sal penyakit safiyyah. nanti lah.. aku study pro and conts sal penyakit nie. then i will come out with an entry sal radang peparu dia nie.

okay! stop dengan cerita yang tak berkitan ngan tajuk entry aku7 SPICE GIRLS! erk?? sape? sape that 7Spice Girls?? haaa... tadaaa!! gang mawar 20 aku.! we all dah decided nak pergi naik buat clearance awal sikit dari orang lain. kenapa? kenapa? maybe lepas raya kami semua makin busy ngan tentatif kehidupan masing-masing. so.. kami setuju naik ke Terengganu by this UPCOMING SUNDAY (23 hb June). so, yeah! macam-macam yang dah kami plan okeyh. heeeeeee... tak sabar! tak sabar! tak sabarnyer!!!!!!! *gaya poyo lisa surihani lam istanbul aku datang*

kami plan dari awal lagi sal tarikh nie. lepas catchup ngan kawan-kawan yang lain. semua cam ape, terabur je. ada nak gie time puasa.. ada nak gie lepas raya ader tuh tak tau lagi bila nak naik. and we alls macam "ergh!!! susahnya! masing-masing banyak hal pulak. " so, bila dah ramai sangat yang terlibat so, untuk dapat the exact tarikh tuh memang susah lah kan? so, we alls pun setuju nak naik bersama-sama. "orang lain takda takpe.. asalkan mu orang ada , enough", so, okay.. we all pergi dulu. Tapi,tapi , tapi, jangan risau.. lau kena masa dan waktu.. mu orang cakap je bila nak naik ke Terengganu. aku and ama insyaAllah. on je. jangan spoiled okay gang? aku tetap akan ikhtiar tuk jumpa ngan mu orang. sekarang nie. bagi peluang je untuk me and lesbo lepas rindu ketat-ketat kami okay?

so, here we are.. the 7 spice girls aree.. *dugudugudugudugu*

FARA ANISA AZHAR
* tak sabar nak jumpe si gojes nie! *
MEK CHIK
*alahaii.. rindu gila kat kakak tiri aku nie! *
WANNY
*rindu ngan kecacatan u ding! sangatlah!
AMANI
*err.. asyik-asyik muka hang! p takpelah.
dah lama xtidur sama kan?*
ALA
* si diam ubi berisi ala nie! eee... so sweet!*
MAISARAH
* missing her badly. dah lama tak kongsi criter ngan esoh.
esoh!! rindu kau doe!
nowadays, masing-masing dah punya cerita masing-masing tau.  2bulan tak jumpa. just connecting via twitter, wassapp lah ape bende lagi. woah!!  so..... tak sabar nak jumpa. nak gomol-gomol. nak tinju-tinju. yeah! we all plan nak tido hotel. stu bilik. keke. 3 hari 2 malam. ambik kau nyah! siap plan nak gie tengok wayang kat kemamang kau!! gedik! pastu nak lepak lama-lama sampai lebam. woahh! amik kau.

ouh lupa, ika yati and nora tak mampu join kami. Nora terpaksa naik ke kuantan dan dia dah pun buat clearance lagi awal dari kami. chett kau nora! ika macam susah nak cuti kot. almaklumlah orang bekerja kan?? yati pulak katanya tak cukup bajet ape ntah. so.. tinggal 7 orang je lah. that is why, entry nie i panggil 7 spice girls!!! okay. tu jelah yang mampu aku update.

we alls akan berjimba-jimba di Terengganu!.yaaahoo!!

lots of love,
nur hafifah hazizi


6 comments:

  1. sentap mak!! ok foine..aku tak pegi. so, mu pegi jelah berenam ye. byeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehe.. sentap apenyerrr. Alahai.. u mcm wifey I jah.. jgnlah sentp2 babe.. plisss

      Delete
  2. untgla pipohhhhh oiiii
    sori sgt2 poh, aku ad hal xleh nak elak mebi pas rayo kot bru naek denuh... sori sgt2
    btw...
    klu pok aku naek sano, In shaa Allah akan menyinggah besut po skalo la deh heheheh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha.. mesti datang okayy!! Mesti singgah umah aku. Paham! Heehe

      Delete
  3. ahahhaa...so sweettt..,mana curik gmbo2 tu hahh.???huhuhu..,

    ReplyDelete