Sunday 12 May 2013

ajari aku rindu setengah mati. woahh! complete! =)

mata saya tak mau terlelap..
mata saya cakap saya tak mengantuk..

otak saya pulak degil..
otak asyik cakap penat.. penat.. nak rehat (tido)..

tangan saya pulak gedik..
lam takder idea macam nie.. buleh je mndarat atas key board laptop nie..

dan saya?
saya boring.. saya rindu.. saya ? saya? saya? tak tau nak buat ape lah. thats a fact.


AJARI AKU LIRIK -ANUAR ZAIN
Ajari aku tuk bisa

Menjadi yang engkau cinta
Agar ku bisa memiliki rasa
Yang luar biasa untukku dan untukmu

Ku harap engkau mengerti

Akan semua yang ku pinta
Karna kau cahaya hidupku malamku
Tuk terangi jalan ku yang berliku

Hanya engkau yang bisa

Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku

Mungkinkah semua akan terjadi pada diriku

Hanya engkau yang bisa mencintaiku

Hanya engkau yang bisa

Hanya engkau yang tahu
Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku

Hanya engkau yang tahu

Hanya engkau yang mengerti
Semua inginku

Ajari aku tuk bisa mencintai mu.



RINDU SETENGAH MATI LIRIK _JUDIKA

Mengapa waktu

Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana

Mengapa kita

Masih saja tak pernah bersatu
Selalu saja bertemu bertemu saat
Kau milik yang lain

Mungkin kau bukanlah jodohku
Bukan takdirku
Terus terang

Aku merindukanmu

Setengah mati merindu
Merindu
Tiada henti merindukanmu
Masih hatiku untukmu
Aku tetap menunggumu

Mengapa waktu

Tak pernah berpihak kepadaku
Apakah aku terlalu
Terlalu banyak berkelana

Mungkin kau bukanlah jodohku

Atau bahkan bukan takdirku
Terus terang

Aku merindukanmu

Setengah mati merindu
Tiada henti merindukanmu
Masih hatiku untukmu

Aku merindukanmu

Masih hatiku untukmu
Aku tetap menunggumu

Menunggumu

Menunggumu
Aku tetap menunggumu

p/s:  dah berapa lagu ye aku pernah post kat blog aku nie? haha. tapi lau perasan aku post macam bercerita pulak kan? sebab mula-mula lirik lagu dari U-kiss (when i start loving). pastu lagu OST adam dan hawa kan? (macam retak2 je kan lagu tu) then. dua lagu nie. completing the whole story lah i rasa. kakaka. ntah. =)

now. sebelum tidur. lagu wajib dengar, nie la. tak taulah macamana aku leh terrrlayan lagu-lagu nie semua. HAHAHA. macam lucu. biasalah. lam hati ada taman okay! =)

XOXO,
nur hafifah hazizi

No comments:

Post a Comment