Friday 17 May 2013

Follow me!


kat sinilah aku mencoretkan segala rasa. aku menjadi orang paling manja. jadi orang paling bodoh. orang paling marah. orang paling mengarut. kat sini. the true color of min. mengharapkan orang lain faham perasaan aku. kadang-kadang aku susah di jangka. tetapi, di sini.. aku jujur. aku akan cakap apa yang aku rasa. disini. dan mungkin termasuk kisah anda jugak di sini. FB.. selamat tinggal. dunia FB hanyalah sementara. twitter.. ya.. aku datang..!

FOLLOW ME. 

#mostly, apa yang tak terluah di blog and facebook, segala kepahitan and kegembiraan aku. aku coretkan di sini
# crush, family, friendship
# hope, dream, reality
# my daily routines. even nak masuk toilet pun aku cakap! =)

p/s: aku rasa jarang untuk update hidup aku kat sini.  blog nie lebih kepada bercerita tentang sesuatu. its kindda limited things to share. =) so, twitter.. #sigh.. like seriesly....

kan senang kalau ape yang aku coret dan kamu leh tahu kan? so,
 we both pun behave sesama sendiri  kan?
=(

XOXO,
nur hafifah hazizi

1 comment:

  1. Salam Poh. Tiey taq poh kat http://tieysmilez.blogspot.com/2013/05/give-away-by-aqma-craft.html

    #Jom join deh

    ReplyDelete