Thursday 13 September 2012

Deep Inside Me


hye uolllssss!!

peeps! haiii happynyerrr aku ada mase terbuang nie. boleh update blog.. tukar face blog aku.. huaaaaa asyikkkkkk!! hehe.. title entry aku deep inside me! chewaaah! i bajet retisss sket. kuang! kuang! kuang! bia ah! pedoli hapeee aku.. =)

well, lately aku agak sibuk sikit. ehem! bukan sikit agak banyak. yela.. makin lama belajar makin susah la kan? makin mencabar jiwa raga nurani semua. macam-macam la perasaan timbul nak buleh siapkan semuaaaaaa kerja tuh. well, straight to the point aku jadi soooo sensitive!

aku tak perasan at first, tapi kan.. aku baru terrperasan bila aku merajuk ngan mummy aku (ma) hehe.. cop! tanak cerita kenapa i merajuk hokey tapi motifnya di sini aku merajuk ngan ma. sedihh + sakittt ngat hati. well, u all pom penahkan tak puas hati ngan parents kita kan? yang lucunya merajuk ngan ma bukan BF ke hape. adoii nasiblaaa.. tak ley merasa nak merajuk ngan pakwe-pakwe. ok! malangnya di sini bila merajuk ngan ma.. ma langsung tak pujuk aku.. (T.T) hampeh tol. da la stress ke quiz + test than report lagi. deep inside me.. chewah, i'm stress! nampak je chill. tapi! mula lah kan aku jadi naikkk sensitif tak tentu pasal. kawan aku ,yang mulut memang puakee aku jadi terasa. padahal mulut kitorang sama naik je. ececey! jadi nak merajuk semua. tapi aku diam je kalau ade something yang buat aku terasa sebab biasanya aku beres je. tapi kes merajuk ngan ma nie jadi aku naik sensitif. hati bagai tertores sembilu tajam. hahahhahahahaha ! macam lirik lagu lak kan?

2 hari aku tak tepom ma. nak protes la kiranya. tapi sumpah nak je tepon ma. tapi takk kira! merajuk tetap merajuk. bila on9 facebook, aku on chat sebentar je. tegur adik aku. ma wat gapo? ma sihat? ma bla.. ma bla.. kononnya nak bagi hint la nak berrbaik dengan beliau. tapi adik aku pulak cucuk jarum. dia cakap ma pulak yang merajuk ngan aku. ehh? boleh pulak camtu? should be aku la yang merajuK! ma pun mengada-ngada lah =)

pastu semalam aku call ma aku.. kononnya nak cakap ade test physics. angkat-angkat tepom terus kena makan kerepek. sebab gatal nak merajuk! he..he.. malu! pas aku kata la kat ma, da tuh ma tak tepom sepatah pom ke poh. dia pun cakapla camner nak col/ mesej. bil tepom lom bayar lagi. hadesss! terkena pulak aku.. nampak sangat tak alert! hehe.. pastu kira sembang sebentar je la. sebab cakap nak g test. but , siriesly! i'm relief.! ye la.. merajuk ngan ma perasaan dia ibarat merajuk ngan pakwe. ma selalu call aku. sehari tak sah! tetiba 2 hari jadi sasau jugak aku doe! walaupun bercakap tak lama, rajuk aku terus je hilang. bahagia andd semangat terus.. kasih sayang anak dan ibu kan? =)

di sebalik aku tersenyum 24 jam, ketawa bagai pontianak. menjerit melalak sebenarnya aku agakk sensitif + manja. masa mula-mula gaduh ngan ma.. aku tak tahu nak lepas camane. nak cerita kat kawan-kawan karangg maluu. so pendam je dalam hati.pastu mula lah nak terasa-terasa emo bagai ngan dorang. tapi aku jenis yang kejapp je.. ngan ma je lama. padahal tiap-tiap malam duk chat adik aku .bg hint suh ma call tak tahannya!

hehe.. aku memang cam ginie. bila orang cakap aku nie manja and jiwang . gigih aku menafikannya! actually, memang pun.. kalau dulu lagi lah, nampak je hero.. keras.. tak kesah ape orang kate, perangai bapak jantan bagai tapi! bila melibatkan hal-hal family nie takpom orang aku sayanggg aku jadi sensitif. betol! kalau time sekolah dulu kalau kena marah kat cikgu ke,pulas perut ngan cikgu ke, ada selisih faham ngan member wat rilex je.. tapiiiii kalau abah/ma/abang marahhh sikit je.. huaaaaaa!! melalak satu rumah doe!
 hehe.. cute tak aku? cute kan? cute kan?

lau aku bace novel kan? rilex je menagis.. teresak-esak. haa! and one more thing. aku paling pantang dengarr masalah family kawan-kawan aku. kalau lah dorang ada cerita kesusahan dorang.. brooommm braaammm brooomm brammmm.. dari susah nak ke bahagia tuh.. aku lah orang yang sesuai tuk menangis sekali. kadang-kadang takde pon port sedih.. aku pulak yang lebih-lebih menagis. tukang cerita just sebak je. hehe.. mulalah kawan aku kata aku nie dedey, manja, jiwang and sewaktu dengannya. aku pulak terus-terusan menafikannya walhal kebenarannya...

i'am =)

No comments:

Post a Comment