Sunday 16 September 2012

Dean's List!


arinie agak pusing. semangat di hati nak study tapi perasaan malas berkobar-kobar.. acaner tuh?? huh.. pas tu, aku tidy up la muja study aku. then, i tertengok calendar. cute taw! so i decorate la that calendar. letak segala date kat situ!. then aku rase nak bagi penginsafan memuncak je dalam diri nie. aku pergi la cari Izzafaiqaaina. rumate aku. duk tanyer dia paper final kita start bila ye?

so,

firts paper : ETR 300 (1 hb 10)
second paper: PHY 310 (4 hb 10)
third paper : BIO 310 ( 11 HB 10)
LASSTTTTT PAYYYPERRR : CHM 310 ( 14 hb 10)


see.. gapp untuk satu payper ke satu payper tu jauh kan?

aku pandang muka ika. muka cam kartoon yang mengharapkan sesuatu tuh.. 

aku : ikaaa... poh nok dekannnn... =(
ika : bolehh.. 2 sem lagi ada.. poh buleh...

huhu.. thanks ika. for the full support. i love u! 


doakan aku di permuahkan segala urusan untuk semester nie.. dekannn!! come to mummmy!!

No comments:

Post a Comment