Thursday 11 October 2012

time bercapel duluuu =)


uhukkkkk!!

ermm.. well, malam nie i punyer mood tuk study totally zero. ye SIFAR! penat sangat menggomo @ menelaah bio. tadi lepas je habis paper BIO.. tgk kemas-kemaskan note.. masyaaAllah.. haraaam tak masuk. tetiba jer jadik blurr pas habis jer paper bio. kekeke. well, soalan agak susah sebab! haa! paper final tadi color purple! untuk uitm student nie ada 4 warna paper FINAL and of course, purple is the hardest one. hijau cam bebiase je, kuning tak silap aku objektif kerrr subjektiff and pink pun sama lah.. tak objektif subjektif yang susah. u know, kesasihan tentang warna kertas exam tuh.. hanya Allah yang tahu yer.. =)

so, tak tahu lah aper yang sebenarnya nak taip. haisshh.. malam nie semua housemate aku 'kiookk' @ tidur awal. penat ngan bio maybe. well, chewahh da berapa kali well erk? entahla. maaf yer.. da jadi habit. hehe =) hilirrrr giteww. haish, mata nak tidur tapi sumpah takleh tidur. nak WHATSAPP ngan kengkawan.. takder yang berkenan. heii, maksud i yang nak dibuat bercerita. malas lak. lagipun memang jenis aku.. aku kalau mesej ke, chat-chat nie memang tak pandai. ape orang kata takde modal. haaa! tapi bila bercakappp aku leh jadi juara! yeahh!

lately,aku selalu je merungut kat kengkawan, bestnyerr ade kapel.. haishh, i am keep on wondering apelah yang my real mr one wat sekarang?? haissshh.. lambatnye nak dipertemukan.

awak.. kita perlukan awak.. cepatlah.. cepatlah hadir lam hidup kita.. kita tersangatt-sangattt lah memerlukan seseorang. kekadang rasa nak marah, geram , sedih saya tak dapat nak share ngan sesape. saya need someone. someone who is you! sedihhhhh... =(

adoii... susahkan nak cari orang yang pahamm, bagi komitmen kat kita, concern, care, and so on la kat kita. aku kekadang try jugak perhati or what we called that? yes! direct observations. haishh, takde lagi.. ade yang rapat ngan aku. kawan-kawan. tapi tulah, mana nak ada feeling! poodahh! 

orang selalu tanya, kan ade yang rapat ngan kau poh, capel je lah! laaa.. yang kau duk bergayut, web cam ngan dia tuh ape hal? capel je laaa yang kekadang buat aku pun naik geram.! memalukan aku pulak! haissshh... geram pun ada.! da orang cakap takde pape, lagiii tak paham- paham. tapi  its ok! aku paham perasaan dorang. yeke?

look, aku selalu cam ginie, selalu! aku sunyi, kekadang la sebab aku ada kengkawan yang da memceriakan suasana aku. ketawa duka bagai but, in a certain situations where as i need some one . u olss know, yela! da besar panjang bagai kan? paham bukan?? hehe..

u, i seriously dont believe in cinta jarak jauh!. entah kenapa. takder alasan yang kukuh. tapi, yes! aku kurenggggg la sikit. tapi aku kagumm giler bab* ngan sesaper yang ade hubungan jarak jauh. cam housemate aku lah, majoritinya cinta jarak jauh. well done guys!
entahla, probability orang capel jarak jauh nie cenderung nak curang. contohnya, kat sini, kawan aku. dia ada makwe. tapi makwe dia jauh. pastu selalu lah aku nampak kat sini dia duk wat date. aku selalu la jugak perlii dia. sebab we all closed. so closed. dia pun jawab, aku bukan capel poh, kawan je, hilang puas. lagipun budok lagi poh.. and i was like.. ohhh.. tak kapel.. tapi that girl memang tahap obsesss tahap kronik da aku nampak. hati aku pun berdetik. kejam! kau kejam wahai kaum adam. tahu nak hilang boring. and aku leh nampak kawan aku tuh sayang giler kat capel sebenar dia tapi jauhhh tuh. aku nampak. but in the same time, dia pasang scandal. and yang haraaamm nyer lagi. " budak lagi pohh.." lagi lah wat aku tak percayakan lelaki yang jarak jauh punyer. haishh... 

kenapa yer? aku bukan pernah trauma. tapi yer! aku nak seseorang yang apebila aku rasa dia betol-betol untuk aku. aku tahu, masih muda lagi. so tok sah duk comitted ngat nak cari yang perfect one. aku takder lah mitak yang perfect but, yang i thik he is the one.!
aku taknak capel sekadar hilang boring. aku nak yang betul-betul lah. ye la, lau da namanye kapel, confem! duit melayang! masa terbuang! makanan tak tersentuh.. nak jadi ape?? last-last putus gak! haiyaa! pikirlaaa!

aku mengaku. aku susah nak sayang seseorang. tapi, aku mengaku aku lambat detect perasaan 'aku sayang dia' nie. tahu-tahu orang cakap, poh.. sweetnyerr.. mu jaga aku naik bus.. poh, sweetnyerr mu risaukan kak ayu yang mula-mula drive. berhenti kat tepi jalan tunggu kak ayu bawak kete cam siput sedut. terharuu tampal cool fever kat kawan aku yang demam. terharuu tengok aku itu.. ini laaa which i gues dorang semua expect aku nie seorang yang keras.! no feeling. dulu aku cerita kat dia pengalaman capel aku ngan bekas EX aku. semua cakap.. pohhhhhH!!! loving jugak kau! hehe.. thanks!

aku mengaku! aku lovely. kekeke.. dulu time aku kapel kalau aku kua g maner-maner ngan member aku tanpa si dia an .contohnya kua makan kat lua. aku mesti terpikir, eh, aku makan best-best arinie. dia tuh makan ape erk? then mula la aku bungkus roti boy ke, kfc ke, mc'd k tuk dia. tengok! pembaziran di situ. pastu lau masing-masing sibuk study. aku mesti send jugak sekeping mesej kat si dia, "stdy lagi erk? jgn stress. minum air banyak-banyak" pastu send msj sekali ngan mms gambar mineral water. heee sweet x i?? pastu, kalu lapar.. aku gatal,aku send mesej.. b.... lapa...  bila dia suh makan aku pun reply, tak pe dapat mesej awk, tahu awk selamat buat perut saya da kenyang! haaa!! cute tak?? kikiki=) tapi itu dululahh..

rinduuu ahh nak balik perkara dulu. rindu ngan perasaan
 jeles, rindu, sakit atie, gumbira and cam-cam lagi lah..
 heeeyyyyaa! i gatal ok. i pahamm ! =)
i manusia biasa jugak.
gatal and miang keladi =)

lots of love,
nurhafifah_hazizi


No comments:

Post a Comment