Sunday 14 October 2012

End of Semester 5 !!

what a blassstt!!

alhamdulillah, dengan limpah kurniaan rahmat dari yang maha Esa.. aku, and geng da berjaya mengakhiri zaman bujang kami. OPPSS!! salah! zaman semester 5 kami! heee =)

perasaan?! 

of course bercamput baur. gembira! sedeh, kelat, masin , manis,tawar semua ada! haiiisshhh, cam nie erk feelings orang da hampir tamat pengajian? orang len degree kami baru je diploma. tapi takpe.. kejayaan kami datang secara perlahan-lahan. =) time study kita tak le nak eksyen lebih lagi. nanti kerja dapat gajiii besau-besau beruuu lah hang pa dipersilaaaakannn untuk EKSYEN! heee =)

semester 5. penuh ngan duka dan suka. yelaa.. macam-macam ragam! =) nahh, malas ahh nak coret cerita . karang 14 malam  14 hari, tak habis2 lagi cerita gua. =)

nie.. antara sweet moment aku ngan Housemate =)

















a part of us.


banyak benda yang kami da lalui.. gambar memang banyak ah.. tak larat ah.. nak bukak satu folder... ke satu folder. nie mana yang sempat kidnap. heee =)

dear girlfriendss!,
 best gilerr dapat kenal ngan uollsss! iosss terrrharuuu giler!.
thankss sebab ada di sisi aku, tika aku jatuh, bangun sedar, sembelit, monopos bagai =)
thankss sebab menceriakan suasana aku,
thankss kerana sabar melayan kerenah aku dan aku tahu aku buas! 
thankss kerana sudi menjadi pendorong semangat aku!
thankss kerana sentiaaaase ada di belakang aku
andaii ada tersalah bicara, kekhilafan aku selama 5 sem nie.. aku harap
kita sesama dapat perbaiki diri. biasalah, dalam persahabatan
gaduh-gaduh manje, geram-geram halus tuh memang wajib ader ahh kan?
thanks! thankss! and again TEN KA YUUU!!

i love all of u!
EVER LASTING FRIENDSHIP BEBEH! 
MHUAAAKCCKKSSS!

lots of love,
nur hafifah hazizi 

No comments:

Post a Comment