Sunday 21 October 2012

brothers and sisters

 lepak-lepak kali nie,Najwa tak dapat join. just aku, mamat and ajiejos. trueee soulmates! haha.. best friends! chill!  venue lepak hari nie. di KFC. seriesly, KFC di jertih da memang besar gedabak da. pergilah! korang boleh feeling-feeling lepak dekat starbucks ke.. pavi ke.. times square ke.. hehe.. sebab ape tau? sebab KFC kat jertih da ada tempat untuk makan Indoor ngan Outdoor! syoookkk habisss ahh! cam mc'd giteww.. hehe.. so, sila kan lah pergi ye. and yes! Zinger Knock Down burger memang best ahh! tapi cannot beat Samurai lagi ahh.. so, bagi yang lum rase . DIPERSILAKAN dengan hormatnyaaaa.. !

i just love the way that friendship i've got. true and everlasting friendship! macam adik beradik.  sempoi! matang! gembira bagai!my mum and yang bestnya my bro pun tak kesah kalau dorang datang rumah fetch me up.  sebab my mum and bro da taw sangat yang aku memang tak leh hidup lau takder si ajiejos and si mamat nie. heee!  dorang kan tulang belakang aku. so, memang takder hal la.. gi lepak ChimChum tengah malam pun dorang bagi laa(*tapi lum la sampai pagi. just lebih kurang kol 12 lebih tuh memang da sampai rumah da). aku jaranggg kua rumah. kalau kua pun temankan my mum and my lil bro . so, bila da kua! yess! da la masa tuh akan lamaaa and mesti aku akan kua ngan BODYGUARD i nie. kadang-kadang aku rasaa beruntungggg sesangat dapat sekaki,sebulu,sekambing bagai kan? sebab aku dapat rasa kasih sayang seorang abang. dorang layan aku tak ubah cam adik pompuan dorang. aku tak pandai nak bank in kan duit . bila aku mengada dengan dorang. dorangg tolong jugak aku. simple je kan? but i'm touched! sebab dengan dorang aku boleh memanje-manje bagai. kalau orang lain? harammm.. aku sendiri yang kena buat and silap-silap hari bulan aku yang tak pandai nie pun kena tolong orang bank in. hummmpphh cam ne nak rase jadik lovely? setiap kali aku ada big problem dorang selalu ada. setiap kali aku alpa dorang terus ingatkan aku. setiap kali aku wat salah mulut LAZER dorang terus serang aku! kadang merajuk jugakk.. tapi aku tahu.. dorang shhhaaayaaangg aku. and aku pum sama!
thanks youu so much!





thenn, plisss tahan jew la erk.. wajah si chantik manis nie nak enterprameee.. heee =)


lots of love,
nur hafifah hazizi

No comments:

Post a Comment