Saturday 27 October 2012

my half =)



 i dont have a sister. but i damnly needed a sisters!. and Allah s.a.w memang adil. aku bukan dapat seorang kakak but aku jugak dapat 2 adik perempuan. what a blasst! dari kecik lagi kami bersama-sama. mandi hujan, mandi kolam rumah nenek kami, tangkap ikan, main police entry, to boyo, to dekcok, pondok-pondok and many-many many la games yang kami main! tengok fear factors kami ikut ! tengok Akedemi Fantasia punnn kami turut wat konsert. and yang jadi jurik tetap , aznil tak lain tak bukan cazen lelaki yang lain! =) Nurru Anida a.k.a kak anne di lahirkan setahun sebelum aku. Elia Elina a.k.a Elle pulak dilahirkan 2 tahunn lepas aku. Harith Amalin Aisyah a.k.a Alin pulak yang palingg muda. 4 tahun kot gap dengan aku. kami masing-masing tak punya adik atau kakak. kak anne ade kakak. tapi jauhh jurang umo dorang. elia anak sulong bawah dia lelaki and dalam 5 takpun 6 tahun barulah dia dapat adik pompuan. and amalin tu pun sama. jurang dia dengan adik dia memang jauh! so, automatically, kami jadik satu kepala.

aku suka cara kami.. bila rayer jer.. kami akan kumpul! gathered 4 orang nie.tido sampai suboh. sembang entah pape tapi yang penting kadang-kadang cerita tuh sama je. cute kan? cerita zaman kami kecik-kecik dulu, personal matter, friendss and banyakkk la.. memang sweet! aku sukakan suasana time nak tido. lebih-lebih lagi aku suka berbual sebelum tido. memang hidup nie terasa betol-betol terisi. peluk-peluk.. ciom2 bagai. heee =))



nahh, tanak cerita panjang. tapi bia gambo je ceritakan kisah aku,kak anne, elia and amalin. =)

No comments:

Post a Comment