Thursday 25 July 2013

money


Living a day without any money in ur wallet/purse is damn!
pffttt~!


duit! sape tak mo duit kan? hurm.. masalah bagi aku kalau tak berduit nie. bila tak da duit nie mulalah malas nak bergerak, nak berhubung ngan girlfies, ngan sape-sape lagi lah. mula rasa nak dukkkk je lam rumah jadi anak dara sejati.. weee~~ untung tau u alls dapat iolss y sejati tak kua rumah!. *statement mintak pelempang!* haha

well.. kawan-kawan aku nie jenis style cam boboi siket okay. kitorang tak macam others girlfies. kua sembang kat pantai ke, kat sana la.. kat situ. ala.. yang sweet-sweet punyer tempat. we, nie macam boboiboy. nak nak dengan girlfies sekolah rendah iolls. memang on the spot je kua tau. yang syoknyer. kua pulak malam-malam . siang hari membuta. manly enough!

bila kua, memang perlukan duit! port paling best lepak rumbia ngan kedai pok awie. mesti! mesti! berkumpul kat situ. kedai tuh laku atas jasa we alls je. muhehehe. banyak fuluss melayang tau! haishhh. kesian pulak ngan mami. tak tergamak nak mintak duit. alahaiii.. nasib nasib.. semua duit sekarang. kua ngan kawan pun kena pakai duit tau. mana mau cari duit?? nak kerja? i malasss! muhehe. huargh! *stress!*

lenie, hampir 3 tahun bersendirian aku mula dah biasa. rasa malas nak berdua. chieewah! malas lah. selain dari bebas nak kua ngan sape.. bebas sebebas-bebas nya.. money pun diperlukan lam perhubungan. lau aku nie.. aku jenis yang suka bagi hadiah laa.. suka beli itu la.. beli ini. over you! walhal satu pun tak jalan! bila cakap "maaa!! nak kawennn !!!" mulalah mami iols balas. " nak kahwin ada duit ke?? gewe pun tarak! dulu bukan main lagi bercapel!" haaa.. lebih kurang cenggitu lah. hehe. biasalah ma. proses puberty omputih kate. wehehe =* shayam mami!


so, money money money! cari harta dulu baru boleh pikir hal seterusnya!. nak duittt! nak duit nak shopping! nak duit nak beli gadjet.. nak duit nak bergayut ngan crushhh! nak duit nak berbelanja and yahhh!!! i'm craving for moneyyyyyy~ pelish! haha.. desperado gilers an? takderlah. aku just nak gambarkan dunia alaf 21 nie. semua kena duit. giteww.. takpe.. aku dah adapt dah keadaan tak berduit nie. so, live well. insyaAllah.. aku percaya rezeki di hadapan hari. =)

adiooosss~!
p/s: i need money! need it almost 3K. mana mau cari??? nak g jepunnnnnnn~! =(
love,
nur hafifah hazizi

No comments:

Post a Comment