Sunday 1 July 2012

BRIDAL TALEs =)

hye peeps!!


just a short entry i think! hurm BRIDAL TALEs nie adalah salah projek aku and the gang la lam semester 5 nie selain daripada projek BIO300 yang agak membusan kan! pergh!! *terasa diri makin tua dengan adanya berjuta-juta kerja yang perlu aku buat! huaaaa! 

:: ETR 300 : Bridal Tales ::

aku ngan gang da decide nak buat bisnes Butik Pengantin. kami cam nak main sesuatu yang cute-cute gitew. so, aku pom kerah semua housemate aku yang ada koleksi baju pengantin, datang angkut semua itu baju untuk ambik gambar untuk di present nanti. tapi!!! dek kerana gian nak bergambar. Housemat-housemate aku sibuk excited terlebih tuk buat sesi bergambar bila dorang nampak alat-alat make up! fuuyo!! aku pom yang gedik terlebey nie sibuk la mengoffer diri tuk make up. haha. lucu betul. actually, kalau ade rezeki.. official shoot tuk baju pengantin we all nanti weekend kot hasil kerjasama ngan WMI Studios.

nak tau hasil produk WMI Studio?? korang lehhh layan kat sini doe :-


see?? betol tak? betol tak?? hahaha...!

so, dengan itu.. aku selitkan jugakkla gambar miang keladi asap aku dengan bestfriend aku nie iaaaituuuuu.... jeng jeng jeng!!! ( Nur Amanina )



jelas kan kegedikan kami =)


abaikan mataku yang besar sebelah. berat dek make up kot! =)


sweeetttt giler bab*!!





 amanina adnan!! =)

THANKSS FOR READING =)

No comments:

Post a Comment