Saturday 14 July 2012

Friends orr??

well, hyee allss!
so sorryyy!
lame da aku tak mengupdatekan entry aku.. maaff sesangat u ol..
I'M such kindda lazzy + busyy ! 
SORRY BABY!

NOW!! what a great life that i have! even though banyakk sangat perkara yang terjadi this lately, BUT ALHAMDULILLAH.. i still can Survive !! =) 

see!! i da cakap kan yang i maintain heppy u! boo!
wahaiii cik kiah, abang dolah, kak jemah adik zaitun!! i got news to u! alaaaa.. news yang 'gegirl' punya news laaa! heeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! 

jeng...jeng..jeng.

u!! i am happy now! bukan apo.. dulu entry aku selalu cakap yang aku nie kasihan kan? kan?
xder teman la.. apolah.. menangis air mata darah sekalipon tak do nyer orang nak pedulik!! kuang ajaqqqqqqqqqq!

NOW!~!

i got them =)
my Housemate yang gegiler + sempoi!!

dorang memang havoc! memang kepala gila. walaupun banyak benda yang berlaku this lately, tapi aku yakin.. kami tetap SATU! alahh.. biase la orang pompuan kan? tentu-tentu lah ade tarik muka. tarik mulut.. mata sakit jadik jeling-jeling la.. bibir bengkak sampai takleh nak senyum. biaselah POMPUAN kan? angin terlebih siket.

dear BFF,
aku tau kita banyak siket masalah this lately, aku tak kesah pom apepom yang terjadi but.. deep inside me.. I LOVE YOU GUYS.. tanakkk la benda-benda remeh menjejaskan kita.. kita sekepala bukan? kita sejiwa bukan? kau ada aku pon ada kan?kan?

so pliss la doh.. kita cuba membaiki diri sesama tau sayangsss.. hehee!


NEXT!! i got my ...

my soulmate yang darik kecik sampai la sekarang! main guli sesama la nie!

Ini pulak sumberrr kekuatan aku u!.. selain dari family aku.. mereka adalah keluarga kedua aku. merekalah yang boleh aku bergantung hidup selepas ketiadaan bapa. korang tau? mula-mula aku nak masuk dip kat UiTM chemdering, abah pergi meninggal kan aku satu family lebih kurang sebelum aku lapor diri. korang leh bayang tak the preparationss tuk masuk U tanpa seorang bapa? nak pergi beli barang, ujian X-Tray, bayar payment,bukak account bank islam, kena buat macam-macam benda which is,aku tak boleh drive lagi ketika tu. my mum terpaksa berkabung 40 hari selepas kematian suami. abang aku?? dia pom banyak nak kena selesaikan itu dan ini. ada satu tahap aku mula GIVE UP dengan semuanya! aku rasa cam nak pergi UPPER SIX je kot. senang cerita. tapi bila aku suarakan niat aku. semua orang(family) aku bantah. my mum menangis. maaf ma.. niat poh bukan nak buat ma sedih dengan musibah kita sekeluarga.. tapi.. bagi poh.. itu lah yang paling mudah. x perlu buat payment,medical check-up and macam-macam lagi lah!. so, merekalah , MEREKALAH yang selalu up date kan aku.

setiap hari ada je yang diorang akan buat tuk tolong aku such as:

"poh, jum esok wat medical check up! mu duk kat kampung kan? nanti aku mitak sesapa ambil mu ok?"

"poh, jum gie terengganu. amik duit yayasan. duk kat kampung lagi ke? takpolah.. aku gie ambik. "

"poh jum gie BANK . aku pom sama tak dop lagi account bank Islam. jum lah"

"poh, boring tak? meh aku ajop kua date reramaii.. jum p pantai.. aku ambik mu"

"next saturday, kita pegi KB.. carik barang nak? poh aku belanja"

see? korang leh bayang tak bagaimana perasaan kasih nya dorang terhadap aku? dan betapa aku terrhutang budi ngan mereka kerana sentiasa ada di saat aku patah sayap.tak mampu tuk bergerak?mereka tetap ada tuk menghulurkan tongkat. Ya Allah, kau kekalkanlah persahabatan kami ini sehingga ke akhirnya. aminnn





thanksss all !!


No comments:

Post a Comment