Wednesday 4 July 2012

SELAMAT HARI LAHIR MA!!



Dear MuM,


you were there to light my day

you were there to guide me through

from my days down and on
i'll never stop thinking of you



how can i forget all that

when you're the one who make me smile
you'll always be a part of me
how i wish you were still mine (not include)



i know it's me who said goodbye

and that's the hardest thing to do
cause you mean so much to me
and guide the truth from me to you



for all the things i've done and said

for all the hurt that i've caused you
i hope you will forgive me baby
cause that wasn't what i meant to do


credit to : NUR ALIA JANNAH (you)
*but i do cut some part which i think does not related at all with mum and doter relationship =).


SELAMAT HARI JADI MA!

YANG KE 54

5 JULAI 2012



I lOVE YOU!  NO ONE IS BETTER THAN U! U ARE EVERYTHING TO ME. MAAFKAN SEGALA SALAH SILAP POH. POH TAU , POH ANAK YANG DEGIL DAN KADANG-KADANG POH TERLUPA YANG MA KESUNYIAN. MA, TANPA ABAH TAK BERMAKNA KITA SENTIASA MALANG DAN SUSAH, TANPA ABAH KITA TAK SEMESTINYA TAK BOLEH NAK BAHAGIA. POH YAKIN MA, ALLAH S.W.T ITU MAHA ADIL. MUNGKIN SEKARANG KITA DI DUGA. TAKPA MA, SABARLAH. MA PUNCA KEKUATAN POH ADIK BERADIK. SEMOGA APA YANG TERJADI ADA HIKMAHNYA. KITA BERSABAR JE K? POH SAYANG MA. JANGAN MAKAN BANYAK SANGAT SEBAB POH TAKUT KENCING MANIS MA NAIK DAN YANG PALING TAKUT BILA MA ADA KOLESTROL. MACAM-MACAM LEH JADI MA. TOLONGLAH. DEMI KAMI ADIK BERADIK. MAKAN UBAT. JANGAN PENING KEPALA LAGI. INSYAALLAH, SEMUANYA AKAN OKEY. I LOVE U MA!

AMINNNN

P/S: Hargailah insan yang tersayang. sebelum anda terlewat.. anda tak kan mampu lagi.. =)



No comments:

Post a Comment