Wednesday 19 December 2012

OURS:: Aku, Ama, Maisa, Amin, Abduh, Idy, Syakir & Ija


hallo! hallo! hallo!

CLASSMATE FOR 3 SEMESTER.. tapi sekarang semua da
berpecah. masuk group lain da. yang stay tak berpecah
Aku,Ama, Maisa and Kak ayu. sweet an? =)
hari nie manyak lah happy ! kerana ape? kerana besok aku dah boleh balik kampung tau! yeay!!! tak sabar! tak sabar tak sabarrrnyaaa! *gaya lisa dalam Istambul aku datang. dannn.. hari nie aku dapat date dengan BFF aku ! HAPPY!! punyerr lah bersusah payah kami plan nak melepak. bukan ape.. kitaorang macam jauh gila dah. susah nak jumpa, nak bergurau, macam-macam lah.cam dulu-dulu. so, bila dah ada peluang. memang masing-masing bersemangat waja dan jitulah untuk hang out bersama-sama. =)

At first,  kami bajet macam tak jadi kot sebab hujan tak henti-henti and tak da langsung tanda tuk berhenti. aduyaii.. frust memang frust gila. toksah duk cakap ahh.kami  nak sangat jumpa syakir (yang pakai baju kelabu) sebab dialah satu-satunya classmate kitaorang yang ke Johor sebab masuk SPA. huaaa! sedih lah! terpaksaaa cancel date kitaorang. tapi nak dekat-dekat pukol 8 tu, cik amin (baju kaler biru) mesej. dia cakap jadilah. gang-gang aku da nak gie nie. lepas isya' . Terharuu nye ngan semangat dorang. (T.T)

 lucu kan, aku terpaksa ulang alik mengambil Ija,Ama, and Maisa tau. ama ngan maisa tuh kira okey lah lagi sebab duk satu rumah sewa. nie, dah la naik moto Ego S aku. kecut perut jugakla dari rumah sewa aku ke Kampus. sebab Ija duk hostel. kawasan rumah sewa kami cam gelap . so, agak mendebarkan hati nurani keperempuanan aku la. then pas je anta Ija kat kedai lagiii sekali aku naik moto sorang diri ambik Amanina ngan Maisa pulak! kali nie da penat nak ulang alik, so, aku suruh je dorang naik belakang aku. kiranya bonceng 3. haha. tak tahan tuh kena lintas jalan besar ! haha. kebetulan ketika nak melintas tuh aku terserempak ngan Syakir yang baru jugak nak gie time tuh. aduhaiii! kecoh kejap dia ketawakan kami. mula-mula dia sapa "haii awakk,". kami 3 orang kaget tau. muka langsung tak pandang dia. MALU + TAKUT lagi. ingat mamat manalah nak adjust kitaorang. aku nie mula lah pikir bukan-bukan. kalau nak pecut pun, moto aku nie da berat sangat da! yela.. 3 Tong Drumm (aku,ama,maisa) duk atas dia. kalau manusia pun semput jugak kan? haha! last-last bila dengar Syakir gelak barulah kami kecoh! lega! at least ada jugak la super warrior ngan kami. at least lau jadi pape, dia ada. yela.. walaupun bertiga. aku tetap takut. Tenaga pompuan. camanalah sangatkan?? =)

Aku tinggalkan Mai ngan Ama kat depan cabang nak masuk kedai Ikan Bakar nie. haha. kononnya dorang malu lah. yela bonceng 3. nak turun depan orangg ramaiii. memang takla kan? sampai je, Amin, Zahidi, Beduh and Ija dah ada kat satu meja. haha. padan muka kena tunggu kitaorang. VVIP lah katekan. =) broomm.. braamm.. broommm.. braammm.. kami duk soseh-soseh bercerita. macam-macam cerita lah kua. nak-nak aku ngan syakir. perjanjian aku ngan dia pun terkua sama tau.

Perjanjian AKU & SYAKIR yang dibuat pada sem 1 :
jangan mengurat/bercapel  selepas sem 3. tapi awal-awal lagi aku yang break janji tuh. haha. part 1 da gatal capel. syakir lewat siket. dia ngan Ija jumpe time syakir part 2 and ija pulak part 1. =) tapi dorang kekal bahagia. aku pulak? hanya tinggal sejarah. takpe.. masih lagi mampu untuk mencari yang terbaik untuk diri masing-masing kan?? =)

so, nah! amik lah.. aku letak gambar je lah ye. tak tahu dah nak karang ape lagi kat sini. 
THANKS GUYS! Love Uollss =)

Meet Amani And Abduh.
dorang dua orang memang kamceng Gilaibarat abang and adik tau =)

from my left : SYAKIR, AKU ,AMA and ABDUH =)

ahahah! AMIN and MAISA! sorry, gambar xsempat rotate!
sweet an dorang ;)

maisa and Ija! haaa nie la Ija si syakir. comel right? =)

Zahidy and Amin! tengok gelojoh tau. tak sabar. bapak lah
lama kami dok tunggu nasi putih je tau! bad service! ahaha
!

PAPRIK and DAGING masak merah. suka! suka! =)

Telur Hitam feberet AMIN! =)
 # Tomyam pun ada jugak! tapi disebabkan lambat sampai. so, aku pun terlupa nak snapkan
gambar tomyam tadi! haha. sampai je.. zzzaaapp! terus serbu!! amin langsung tak kisahkan
si maisarah tau! haha! JAHAT!

Sayur Kailan yang tak di makan oleh aku and ama!
maaf, kami memang bukan Vegi.

kesian kan? lapa sangat tau.
tunggu nasi putih cam tunggu nasi dagang! huh!

LOVERS! hope both of u everlasting 4 ever! =)

tengok lah si adik m'gila si abang melayan =)
 Lastly, izinkan aku si cantik jelita datang mengganggu mimpi anda! hua ! hua! hua! THANKS & NITE PEEPS!!

HYE!! Me & my baby Doll I tau. pemegang kunci moto I.
serta Kunci hati I. is it related?? haha!

lots of love,
nur hafifah hazizi



No comments:

Post a Comment