Friday 31 August 2012

LEPAKING @ mc'd in the early morning =)

TADAAA!!




Hai!! just a quick update today! malam nie malam yang agak unusual night i guest apabila aku ngan kengkawan pergi melepak kat mc'd!! tengah-tengah sibuk ngan nak buat marketing report .. tetiba je aku pom berangan kat kawan-kawan aku.. 

"best jugok nie wat kijo sambil lepok-lepok di mc'd! buleh jugok cuci-cuci mato =)"

kak ayu "jom la weii.. aku nok kua la.. boring gilo nie.. jum lah! "

amani " jum laa.. aku lapa nie weii.."


dengan tak tunggu lamenyer kitaorang terus siap-siap gojes-gojes.. gedik-gedik tuk kua.. aisey man! kalaulah mak aku tahu jam da pukul 10.30p.m aku kua nie. mampus aku! kalau kat rumahhh haraaammm la nak kua macam nie. but MUM, percayalah.. poh pandai jaga diri. i know pahala dosanya. lagipun we olsss yang kua melepak nie semuanye gegirl. so... memang best lah.. gossipp- gossipp.. cuci mata tengok orang hemsem-hemsem.. makan sedap-sedap + banyak- banyak! mana lagi nak cari???! heeeee.. so, lets the picture picturized u everything k? =)

permulaan sampai! =)


















No comments:

Post a Comment