Monday 27 August 2012

KELAMAAAN KESUDAHAN KEDAKUAN KETIDAKAN KENGEMPOSTKAN KEBLOGKAN KEAKUAN KAN?KAN? =-)


HYE UOLLSSS!! =)

gambor tangkap rindu sebab lamo tak update entry! 

hye uolsss! da lame kan aku tak update paper dekat my blogs.. uhhhh! lame-lame! aku macam biase lah.. sihat.. segor.. dan makin gila. sebelum pegi lebih jauh.. aku nak ucapkan selamat hari rayoo!! walaupun aku tahu aku da memang terrrlewat giler tapi.. at least i ucap la jugakkan? so, dengan ini.. aku nak pohon seribuuu kemaafan di atas segala kejahatan dan kejahilan, keceluparan aku atau.. kegilaan aku yang mungkin ada menyentap hati uols. dan yang pastinya tentu ada kan? kan? well, aku manusia biasa jugak kan?? =)


entry kali nie takda la specific sangat sebab terlampau banyak perkara kalau nak di ikutkan kata hati aku nak bercerita itu ini.. haissshh.. kalah kaki novel and Alaf 21 punya edition.!  so, kita sempoi-sempoi jelah ye =) aku sebenarnya tak berkesempatan nak update blog disebabkan masa mencemburui aku *kelasss kau! bajet retiss u! =) sebulan puasa aku memang sibuk gila! dengan presentationnya.. dengan TESTnyer,. dengan Quiznyer! dan macam-macam lagi.. haisshhh.. penat kan study ? bila boleh kawen nie??? =(

aku sebenarnya ada macam-macam cerita,pengalaman nak di karangkan dalam blog nie an..an? sampaikan cerita aku tersepak batu la.. terjumpa kucing ke..sampah ke.. haissshh!!! tapi kan tapi kan.. lau ada masa free kan aku lebih sejuta kali rela membuta la dari nak update blog.. sebab?sebab? aku penat wooi! time puase arituh pukul 3 atau 4 pagi adalah mainan je bagi aku tahu! pagi-pagi da kena bangun sebab kelas aku semua pagi u! ermmm.....

KEMALASAN is the best and concrete to be the main reasons actually! 




so, nanti lah aku update sal pengalaman hidup akulah ye.. sekarang macam malas jerr lagi.. i've got things  to do.. kekekeke! =)haaa.. amiklah korang tengok gambar raye aku yang tak banyak mana pun.. boleh tahan je lah =)

No comments:

Post a Comment