Monday 25 June 2012

we are crazziey and i knew it!

" We are Crazyy And We Knew It"
* for the new life! be happy!! =)

hoyeeh!! this is what the life for! be happy even thought u have to face many-many, almost every single day of HARDSHIP!! well, aku dah dapat agak, semua pom penah ade HARDNESS lam kehidupan masing-masing right?? pityyyyy of u! tak pe-takpe.. i paham hokeyhh! haha!! 

P/s penaja bersekutu : BE HEALTHY AND LIVE WELL!! (perlukah?? )

* Outside viewed: rumah sewa i la.. gegirl 12 orang ok.. rumah double dacker.! ohwwwsome!

well, this part 5, aku ngan kawan-kawan terpakse menyewa di luar dek kerana kitaorang buat hal giler bab* dengan warden Kolej UiTM dihatiku kat kampus kitaorang! waahhh! HAVOC tak we all?? havoc kan?kan? kan? .. hahahahahahah *gelak terabur..serabai..
 we all cute kan?? gamabr nie memang ohhsome giler! memang da cukup picturized our true colour. perhaps!

well.. nak cerita la sedikit demi sedikit sal kehidupan aku di rumah tangga 0pss silap rumah sewa kesayangan beta.
 MEMEY GILER ARGHH!!

kenapakah? kenapakah? hahaha.. ini kerana peristiwa lucu aku ngn housemate aku buat which is sweet memory actually. u all bayang la, we all nie yang comey-comey, pemalu-pemalu, cute-cute, jangoks-jangoks *which is stylo in bandar but turn to KELATE it becomes to be jangoks-jangoks =). okay! back to story, aku tak tahu la macamana nak gtahu ampa semua yang kami yang tak pernah berenggang ngan FAMILY tetiba duk rumah sewa doe! haha.. macam-macam kerenah ! tak boleh nak di ceritakan lau tak aku pasti 40 hari 40 malam pun cerita rumah sewa kami takkan habis u! 


HAA!! aku yang tak pandai memasak nie pun bila duk rumah sewa jadi andai. even lauk cume yang simple-simple tapi... ok lah kan?? perangai jantan ku da boleh di tapis dan berjaya menjadi wanita melayu terakhir...! huaaaa!! kagum-kagum!!



actually banyak lagi aku nak story pasal hidup di rumah sewa kat u all, we all pompuan memang kudratnye lemah . macam-macam nak kena baiki,, buat,, tapi.. tu lah setakat hari nie kami masih mampu bertahan dengan jayanya. KEJAPP ye.. ENTRY terbaru nanti.. aku sambung sal kenangan rumah sewa aku k.. kawan aku ajak aku turun dapun buat MAGGI. so, terpakse la berkorban. silap hari bulan. i dapat join sekali! wahahaha!!










No comments:

Post a Comment