Thursday 12 April 2012

nervous! nervous! nervous!

As i say before, i am NERVOUS! why? sebabbbbb nie la first time aku ade menatang blog nie! hehe.. kalau nak ikotkan hati ku yang suci nurani nie.. da memang lame da aku BERBLOGGER! cehhh! cakap macam la aku biso (hebat) sangat kan? well.. ikhlas aku cakap.. minat nak menulis blog memang ade dalam diri aku.. seusia muda aku dulu.. aku da follow blog blogger- blogger yang terkenal habaihhh tuh.. eg: 
HANIS ZALIKHA
* she is damn gojes! ang i love her writing =)




FATIN LIYANA
* the doctor to be.. she is brilliant! =)
MARIA ELENA
* she is superb i think.. because die memang sempoi giler! suke tengok gambar lawak die =)
MARCELLO SIBLINGS!!
IRINE NADIA & AIZUL

* aku memang suker gila ahh follow diorang! 
irine so sweet criter pasal cik tunang die and aizul pulak your phothogarapy is damn awesome bro!


so! nak buktikan pada korang semua yang memang da aku minat dengan dunia blog semua nie.. hambik kau! aku kasi gambar antara top-top blogger di malaysia nie. i wish i could be sama ngan diorang.

"eleh minah nie! kerek betol! asal tak mulakan berblog dari dulu kalau da minat? kecoh betol!" 
haaa! mesti korang ada jugak terrrrrselit-selit ngan niat macam aku tulis kan?

tula problemnyee... aku takut la.. aku maluuuuuuuu.. sebab ape taw.. sekeliling aku aku tak berkawan ngan blogger.. aku manala taw nak main-main post ke.. hape ke... aku malu la.. aku takut aku takde follower bagai tu lah.! tapi aku memang nakkkkk sangat menulis..  sampai la ke saat ini.. 12 APRIL 2012 aku da mula berani nak menyertai dunia blog nie... wahhh!!!! ayat retisss kot! haha.. by the way.. korang tolong doakan aku  kekal ngan blog nie.. okayh? 

terima kasih daun keladi =)
















No comments:

Post a Comment