Friday 13 April 2012

ALONE BUT NOT LONELY!!


Hokeyh! entry kali nie pasal  ALONE. Kenapa  alone? kesian kau jah! Hahahhahaa *gelak tak makan saman. Well to be honest, aku tergolong dalam kalangan orang - orang yang bernasib malang kalau hal-hal yang membabitkan CINTA nie.. ahaha geli kan? tapi tulah.. aku memang tak bernasib baik ahh wey.. aku jumpe sentiasa adeeeee je yang tak kena. aku pom naik heran ngan diri aku sendiri. kadang-kadang JELOUS gila kot! tengok orang ade PARTNER. well, Hafifah Hazizi.. kau betolkan niat kau balik! hahahaha.. *gelak yang da makan saman. opss saman kereta rituh aku da bayar ke belum?? grrrr~ talking rubbisg again so sory! =)
susah sangat ke nak jumpe prince charming kau? kawan-kawan aku ade yang  da berbunyi. Geram kali dengan perangai aku. ntah la!! aku sekarang makin lama makin da takde PERASAAN da wei main tangkap cinta-cintun nie.. tapiiii!!! KEINGINAN tetap ade.. tapiiii!!! bile ade je calon.. tup-tup aku jadi malas.. yang lucunye.. kawan aku dan ma aku cakap maybe, aku di bomohkan? HAHAHAHAHA *nie gelak yang memang da tak bersaman berkurun lamanya. aku memang suke gile ahh!

Actuall, aku ta kesah pom orang nak cakap ape.. aku percaya dengan JODOH ALLAH S.W.T.. aku percaya.. tatkala DIA menghantar orang yang tepat kepada ku.. aku akan pastikan orang itu tak kan menyesal ! chewah semangat berkobar-kobar cam nak berperang dowwh!   Lagipun.. hidup aku tak sunyi walaupon handphone aku menyepi. *mata dikerlingkan ke handphone pink gua! haha.. nasib lah kau handphone! =). okay.. tanak talking rubbish again!. sambung cerita balik! kat mane kita ye? owhh.. okay.. aku tak kesunyian walaupun bersendirian sebab.. aku punya  FAMILY,SAHABAT, & ABU.




haaaa!! nie la periang hari- hari aku.. aku tak sunyi dengan adanya mereka di sisi.. 
ama, fara, iqa, mekcik. wanny, kak ayu, ala, maisa,sue,dan semua-semuanyer yang bergelar kawan kepada aku..  dorang nie satu kos dengan aku. sekelas, segang untuk lepak! aku suke lepak ngan dorang sebab!!! dorang sangat-sangatlah bongok! hahaha.. sorry yang!  by the way,thanx a lot! =))







dan ini pula geng-geng yang palingggg memahami hati nurani aku.. dorang nie rumates aku selama 4 semester.. segala keluh kesah, suka tawa.. mereka lah tempat aku mengadu. merekalah yang rela memberi aku nasihat, merekalah yang terbaik. sudi menerima segala kelemahan aku. tapi sekarang we all da erpecah.. aku dengan safinah je (da one who wearing pink) je kekal. Najwa (the petak-petak) and Ayu(the blue one) masing-masing ikot kawan dorang sebab kiteorang tak dapat kolej. but!! kitaorang masih lagi rapat.. insyaallah.. sampai ke akhirnya.. =))






and.. this is my real & only true love.. i love them most! my mum.. PN.Zabidah Jusoh telah bersusah payah membesarkan aku tiga beradik. setelah 2 tahun abah pergi meninggalkan kami. dia tetap tenang.. dia tak pernah merungut even kadang-kadang jelas ketegangan di mukanya. aku faham.. dialah ibu& dia jugalah ayah. thanks Allah.. semoga kau panjangkan umur beliau,ampuni segala dosa-dosanya, dan kurniakannya kesihatan yang baik.  aminnnn~
 my abangsss and adiksss diaorang memang sempoi.. terlalu banyak untuk aku coretkan tapi cukuplah sekadar korang tahu.. Hafifi (abang) terpaksa menjadi bapa di usia mudanya demi adik-adiknya. Hafizan(adikku) terpaksa mematangkan pemikirannya sebelum menjengah ke alam dewasa.. =)


lastly,
 my superb persons in this life


he just something that coulsd makes your day full with laughter,smile,and he was everything to me
walaupun Beliau sudah kembali ke rahmatullah.. tapi dia tetap ada dengan aku. hidup mekar di hati aku.


ya Allah S.W.T..

 semoga abah di tempatkan di kalangan orang-orang yang beriman dan dijauhi seksa kubur.. =)






No comments:

Post a Comment