Saturday 9 March 2013

i'm touched! this entry special for Luqman Ismail! =)

hellooo!

haaa!! wait! dont jump into a conclusion yet! Luqman bukan pakwe aku okay! dia pakwe my Housemate merangkap kepada BFF aku di UiTM Chendering nie. laa! bukan pakwe aku habis tu asal tulis sal si buncit nie? haa! bukan aku tangkap cintan ngan si debab nie ok. aku cuma terrharuu!  his lover, Chik Teh Rahman ader cakap. "poh, mu tau, luqman sokmo follow blog mu ." and aku macam.. "  errr? ye ke?? Oh MY!!! TERHARUU okay!!" air mata gua meleleh hidung kua hingus okay!. eeeee! geram pulakkk hati kita! hehe


saper luqman? jap ye..

haaa! nie dioo! kurusnyerrr awak! haha!
menurut keding nie zaman spm mu op? =)
Click untuk kenal lagi
and.. this is my BFF merangkap teman tapi mesra si buncit nie.

Lawa gila kan?
Click untuk kenal lagi

haa.. nie lah kisahnya.. mereka dah lama bersama tau. i mean kapel la.. hampir 6 tahun lebih kot *correct me if i'm wrong. Dah macam-macam perangai lah aku leh nampak dorang nie. sekejap elok sekejap gaduh. tolol pun ada. bila aku tanya wanny.. "eh.. luqman mu gano lonie.? "
 jawapannya akan ada dua version tau.

version pertama:
tau eh aku! malas laye doh aku.
:: last-last aku n gang hanya ketawa mengejek. eleh.! konon bergaduh benci malas layan konon. padahal sayang ketat-ketat kot. 

version kedua:
ado.. dio tok cuti.. dio sihat jah.. koho gemuk poh.. bla.. bla.. bla..
:: nampak tak? mood nya di situ? hahaha.. macam- macam hal.

tapi cam tuh la.. walaupun gaduh diorang tetap jugak kembali normal. aku kagum dengan mereka. bagi aku lah, yang tak  percayakan cinta jarak jauh nie.. aku amatlah mengagumi mereka. sumpah. nak-nak kesetiaan wanny. Mae, percayalah.. wanny memey setia gila ngan mu. dia tak pernah main-mainkan mu mae. even mu ngan dia putus sebulan pun..handphone dia memang mu jah. sepi kot mae. cuma mungkin wanny nie keras hati sikit. buktinya. kalau betol dia benci and kecewa ngan mu.. time putus rituh, dia takkan simpan kot folder galery phone dia gambar mu 2 orang. dia xkan simpan kot movie maker yang dia buat ke mu . ya allah mae, bagi aku.. mu kena percayakan wanny. trust me. aku cakap, aku tulis bukan sebab nak backup ke ape sebab wanny kawan aku.. tapi trust me mae.. she love u.. so much! aku leh nampak. lau dia gaduh nge mu.. dia memang berlagak biasa.. tapi siyesly mae.. dia tetap lain.  korang kena banyak bersabar. bertahan lah ye. =)

to Luqman,
thankss sebab selalu menyinggah di blog tak terkenal tapi kiut milik Nur Hafifah Hazizi. even tak rajin jupo nge mu.. tapi leh menggila nge mu. aku suko perangai mu. aku nok cari gewe po mu. hok leh kamceng nga BFF aku hok lain. Jaga wanny molek. jangan sia-sia kan peluang mu dengan dia. aku doakan mu dengan dia bahagia and.. aku berharap sangat satu hari nanti aku nak jupo mu. nak tengok berapo inci tingginya perut mu lonie. thanks mae. aku harap nanti aku pisah nge wanny pun.. mu tetap setia ngan blog aku ye? thanks buddy! 

sincerely,
nur hafifah hazizi




6 comments:

  1. aku follow blog mg gop
    wat entry spesial ko ak etek
    hahahah

    ReplyDelete
  2. boleh!! boleh!! nantikan jie!! heeh

    ReplyDelete
  3. dyowg mmg the best kapel kot poh !! inspirasi utk cinta jarak jauh :D

    ReplyDelete
  4. YA Allah pipoh..terharunya sero ado entri pasal ore..saye mekpoh ketat2!!!love u pipoh gojos =)))))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha! thanks!!
      terus kan setia ngan blog poh

      Delete