Wednesday 18 January 2017

N e w y e a r w i t h n e w p h a s e !

It is finally 2017 and still in January so i guess i'm not that late to wish
  HAPPY NEW YEARRRRR!! yeah, now is 18th January kot.





Image may contain: 1 person, standing, shoes and indoor



Alhamdulillah, i has ended my degree life !!! basically not official yet. hopefully, everything turn out well for me. okay dah la.. malas nak speaking penat aih nk kena brain ayat, grammar semua semua. i had enough stress kot. setelah hampir 3 bulan lamanya di bumi Shah Alam, finally! aku boleh jugak balik rumah di kampung, tidur lama-lama macam dah tanak bangun. seriesly, aku nak bergerak pon malas wei. nak bergerak sekejap pn xmampu.. taktau kenapa jadi malas gila. mungkin, mungkin sebab dah hampir sebulan lebih aku dah habis kan masa berjaga, berpenat lelah , otak semua untuk siapkan thesis aku. so, bagilah dulu diri peluang nak rehat sekejap. kannnnnn~


so, after this what is next?
of course JOB HUNTINGGG!!! 
job hunting? senang ke nak dapat? alamak aihh seram siot. migrain kepala pikir masa depan. rasa nak menjerit. i dont know where and how to begin what so call 'Job Hunting'. last last aku bukak laptop aku layan stocks movie. i had plenty of them.! stress-stress nie lah aku. malas nak hadapi lagi. lagipun semua fail-fail akuada dengan my bro. lagi seminggu dia balik. so, aku akan mulakan job hunting aku seawal bulan 2 insyaallah.

so, aku buat ape sekarang? aku mengasuh adik aku kat rumah. masak, kemas rumah., as the way i want it to be.i  nak mantapkan saham, nak pandai masak..pandai lipat baju dan jugak sapu rumah. part nak lipat baju dan jugak sapu rumah tu aku palinggg malas nak buat. doa-doakanlah supaya badan aku tak naik membulat sementara di rumah nie. insyaallah.




p/s: semoga dimurahkan pintu rezeki hafifah hazizi, semoga dipermudahkan jalan baginya. ameen

with love,
nur hafifah bt hazizi  

No comments:

Post a Comment